wtorek, 3 stycznia 2012

"Władca Gór"- THORGAL

          "WŁADCA GÓR" to tytuł jednego z komiksów o przygodach Thorgala Aegirssona. Twórcami tego popularnego nie tylko w Polsce, ale i na zachodzie Europy są: polski rysownik Grzegorz Rosiński i belgijski scenarzysta Jean Van Hamme. Pierwszy z komiksów trafił w moje ręce już dawno temu, to była miłość od pierwszego wejrzenia, która  trwa po dziś dzień :-D . Gdy zacząłem bawić się w modelarstwo, stwierdziłem czemu by nie zrobić czegoś o Thorgalu i tak powstała mała scenka nawiązująca do komiksu. 
          Troszkę zabawy przy przerabianiu figurek, wilki zrobione od podstaw, no i mój pierwszy śnieg z sody kuchennej.














3 komentarze:

  1. Wahouoooooooo!!!!!!!!!!! Toma, you know that it's my "Best Dio Wnner" since a long time???
    I'm really happy to see it again !!!
    Many Tnanks!!!
    Sam
    http://samsminisworld.blogspot.com/

    (and I follow your next project on Benno's since the beginning! )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała diorama! Naprawdę piękna!

    Też wiele lat temu uległem czarowi komiksów o Thorgalu Aegirssonie. Po raz pierwszy zetknąłem się z nim w magazynie Relax. To był nieprawdopodobny szok!

    Wspaniale, że są ludzie, którzy tworzą takie komiksy!

    Wspaniale, że są ludzie, którzy tworzą takie dioramy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam
    Thanks Sam. I know you like this dio (I'm very glad).

    Yori
    Dzięki za wpis i tak miłe słowa. To nie koniec moich dioramowych przygód z Thorgalem na pewno będzie więcej (czekam na natchnienie).

    OdpowiedzUsuń