czwartek, 30 marca 2017

Kłuszyn na płótnie cz.III

         

            Raport:) Domalowałem w oddali jeszcze jedną chorągiew. Za chwilę i ona ruszy do szarży. Zaś główni bohaterowie zostali przygotowani do nakładania koloru.
           Chciałem jeszcze napisać kilka słów o inspiracji na ten obraz. Przede wszystkim wpatrywałem się w obraz z epoki Szymona Boguszowicza oraz miedzioryt Jakuba Filipa . I tak powstał pomysł na przedstawienie jednej z pierwszych szarż husarii (jeszcze z kopiami). Pozostało wybrać jeszcze chorągiew i scenerię. Wybór padł na husarzy z czarno-czerwonymi proporcami i niebieską chorągwią z białym orłem. Stwierdziłem, że fajnym elementem będzie płonąca w oddali wieś. Patrz poniżej:



       
   Jak będę zadowolony z efektu końcowego to już mam pomysł na kolejne sceny z tej bitwy.

           




1 komentarz: