wtorek, 17 lutego 2015

HANDMADE, czyli figurki mojego autorstwa- odsłona 80

 

 

Karawana / Caravan  #5

 

 

 

                 Ostatnimi czasy  mocno zaniedbałem modelarstwo. Ciężko znaleźć nawet małą chwilkę, ażeby trochę podłubać w green stuffie. Cieszę się, że nie zapomniałem jak trzymać shaper w dłoni:) Udało mi się dokończyć karawanę i jutro posyłam zestaw do odlewni. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Poniżej efekty mojej pracy. Pozdrawiam wszystkich czytelników zaniedbanego bloga.

 

 

     











 

 

17 komentarzy:

  1. OOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!! Nareszcie :D W jakich czeluściach karawana brnęła, aby wreszcie ukazać swe wdzięki :D
    Well Done Toma

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Wiem, że WIP, ale jaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, looks really wonderful - fantastic !

    OdpowiedzUsuń
  4. great work,Toma! it's destined to producing?

    OdpowiedzUsuń
  5. all right! Let me know when it's available

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey. Czy lepisz coś jeszcze? Blog wydaje sie martwy a szkoda bo talent masz nieprzeciętny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Joł - co u Ciebie na warsztacie słychać ?

    OdpowiedzUsuń
  8. so beautifull!
    -----------------
    I'm working in the thay man hinh xiaomi. It's amazing

    OdpowiedzUsuń